![]() | ||
| من بی می ناب زیستن نتوانم بی باده کشید بار تن نتوانم من بنده آن دمم که ساقی گوید یک جام دگر بگیر و من نتوانم...#حکیم_عمر_خیام | اگر تمایل دارید در ذهن و افکارخود تحول و تغییراتی بدید بدون معطلی کلبک کنید و وارد کانال آریامهر شوید چون مطالب تفکرات را زیرو رو میکندبرای ورود به گنجینه کلام بزرگان و جملات بی نظیر اینجا کلیک کنید |


نظرات
ارسال یک نظر